lauantai 8. syyskuuta 2007

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis


Liikunnan ilon uudelleen löytäminen kannattaa aloittaa yleensä ihan hissuksiin jottei käy niinkuin minulle aina että ekan lenkin jälkeen on niin pahaolo että ensi kerralla kynnys on niin korkea lähteä että se tyssää siihen koko touhu, taas kerran. Minä lähdin eilen lenkille! Ihan vain puolituntia juoksin mutta alku sekin!
Jee hyvä minä mutta silti olisi pitänyt aloittaa reippaalla kävelyllä koska kyllähän se oli tiedossa että paikat tulee venyttelystä huolimatta kipeiksi kun ei ole pitkään aikaan mitään tehnyt. No eihän se varsinaisesti haittaa jollei ole menossa kymmenen tuntisiin yövuoroihin heti samana iltana ja vielä seuraavanakin, ihan jo senkin takia että työkaverit uhkaavat sulkea valittavan suusi ilmastointiteipillä. Muuten siis kaikki hyvin ja menen tänäänkin reippaalle kävelylle, sillähän se lähtee millä on tullutkin.
Jotta liikunta pysyisi vieläkin mielekkäämpänä, olen asettanut sille tavoitteen. Tietysti hyvän peruskunnon ylläpitämisen tavoite mutta myös pudottaa painoa 5kg , enempää ei ole omasta mielestäni tarvetta. En tosin vielä ole keksinyt mihin mennessä se olisi hyvä saada toteutettua.. Seuraavana ostoslistalla on vaaka, en ole koskaan omistanut sellaista nimittäin.

1 kommentti:

dolce kirjoitti...

Minäkään en ole koskaan omistanut vaakaa, mutta nyt se olisi harkinnan alla. Olen nimittäin huomannut meneväni aina vaa`alle kun vierailen sellaisessa paikassa, josta sellainen löytyy...