perjantai 15. helmikuuta 2008

Asuja ja vesoja

Joskus on vaan niitä päiviä kun päässä ei liiku mikään muu kuin veri ja sekin hyvin hitaasti. Viime päivät ovat olleet juuri sellaisia. Okei, kaksi asiaa on mietityttänyt. Olen täysin vakuuttunut siitä että meidän työpaikalla on hometta ja olen julistanut työpaikkalääkärimme viralliseen boikottiin. Mä kyllä kuulin kun ne muut huokaisi syvään ja esimies meinasi saada slaagin. Mä olen valitettavasti luonteeltani hyvin impulsiivinen ja saatan lapsenomaisesti innostua jostakin asiasta niin että silmät kirjaimellisesti kiiluu.

Toinen asia jolla ei ole todellisuuden kannalta taas mitään tekemistä mutta miksi kaikki(tykkään myös liioitella) suomen tyylityypit on Vesoja? Hel-looksin sivut vilisee yyberstaileja vesoja (paitsi nyt tietty kun yritin etsiä todistekuvia asiasta), Korjaamon baarissa oli aikoinaan töissä yyberstaili Vesa, kävin kampaajalla extempore ja käynnin jälkeen se yyberstaili ja ihana kampaaja ojensi käyntikorttisa, taas Vesa ja Euroviisu-Ninjallakin on yyberstaili Vesa rakkaudenjoukoissaan. Ja tietysti Silverin Vesa. Tässä skenaariossahan on toki mahdollista että nämä kaikki äsken luetellut ovat sama ihminen joka on niin yyberstaili etten pysty edes käsittämään sitä.

Höpöhöpöt sikseen. Tämän postauksen piti tulla jo paljon aikaisemmin mutta olkoon nyt näin. Olen siis lähdössä huomenna Turkuun katsomaan Cirque du Soleilin sirkusesitystä Turkuhalliin enkä tiedä mitä laittasin päälleni. Vielä on vajaa 12 h päättää asia mutta näitä vaihtoehtoja ajattelin.



Kaikki farkut on pesussa eli voi olla että päädyn niihin hameen sijaan mutta ehkä sitä vois illalla laittaa hameen kuitenkin. Mihin siellä turussa kannattaa mennä hummailemaan?

Lopuksi vielä päivän asu toissapäivältä. Ne mustat leggarit on todella mustat ja paksut joten peppu ei vilku. Ainakaan mä en itse nähnyt ;).


Sortsi, kuvat on vähän epätarkkoja jotka huomasin vasta kun siirsin niitä.

Hauskaa viikonloppua kaikille lukijoilleni!

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana tuo alin asu!:) yleensä kammoan noin lyhyttä yläosaa pelkkien sukkisten tai leggareitten kanssa, mutta tuo on ihan kiva. Noista hame asuista tykkään eniten alimmasta.
Olen ollut kerran humppaamassa Turussa, ja Onnelassa oltiin, ihan ok paikka, vaikkakin aika paljon nirppanokkia, you know...?

Elin kirjoitti...

Päivän asusi on upea!! Ja kolmesta asusta valitsisin ehdottomasti viimeisen! Aivan upea! Miten osaatkin pukea farkkuhameen noin upeasti, jos minä sen vetäisen päälleni, näytän aivan 10 vuotiaalta :s

dolce kirjoitti...

Minä laittaisin varmaan ylimmän tai alimman :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitoksia kohteliasuudesta! =)

Toivotan Sinulle hyvää ja ihanaa viikoloppua!

Anonyymi kirjoitti...

Aivan ihana tuo vika asu! :)

Lily kirjoitti...

Runway: Kiitos :)! Heh joo samma här mutta tuo paituli on niin löysä ja iso ettei ole niin paha. Oltiin Hamburger börsissä yötä ja siinä alakerran ravintelissa illalla, jep i know:)

Elin: Kiitos! Se johtuu siitä että kun tulee lantiota ja peppua enemmän kuin laki sallii niin ei voi näyttää kymmenvuotiaalta ;)

Dolce vita: En sitten laittanut kumpaakaan kamalan kiirekriisilähtö-hössäyksen takia. Harmittaa viekäkin.. :)

Silver: Eipä kestä, tottahan se on :)

Karrie: Kiitti :)!

Tautou kirjoitti...

Ihana tuo alin asu! =) tykkään varsinkin tuosta kaulahuivista.. ja myöskin kateellinen laihoille jaloillesi ;)

Lily kirjoitti...

Tautou: Kiitos :)! Heh voin kertoa mun gasellisäärien salaisuuden: se on mahdollismman löysä yläosa joka tulee reippasti pepun yli. Mun peppu ei nimittäin ole siitä pienemmästä päästä..