tiistai 6. toukokuuta 2008

Köyhän naisen Chanelit

Aiemman Agyness Deyn-intoilun myötä päädyin eilen kaupungille silmät kiiluen etsimään värikkäitä mekkoja ja hullunhauskoja asusteita. Noh, hiljaa hyvä tulee. Niinhän ne sanoo..

Älkää välittäkö kalvakoista koivistani, typerästä asennosta (naama oli vieläkin typerämpi) ne eivät ole se juttu nyt vaan tämä Hennesin mekko (huomaa taskut!):

Jalassa uudet ballerinat Zarasta jotka saivat heti uuden nimityksen Köyhän naisen Chanelit. Eikä maksaneetkaan kuin 19.90 e. Mekko 24,90 e.





Tässä vielä eilisen asu.


  • Huivi Hennes
  • Jättipaituli JC
  • Farkut Tigetr of Sweden
  • Turkoosikultainen rannerengas Hennes
  • Kengät Zara
ps. Mitä on tapahtunut Blogilistalle? Omissa suosikeissani näkyy ihan hassuja blogeja!

11 kommenttia:

dolce kirjoitti...

Blogilistaa olen ehtinyt jo ihmettelemaan parissa blogissa, se on ihan pimahtanut!!!

Kivan värikäs mekko, oikea kesäinen väripommi :)

MouMou kirjoitti...

Söpöt kengät. Piti tosin hetki miettiä, mikä on "ballerinta".:) Idiootti kun olen!:D

-SL kirjoitti...

Ihanan värikäs mekko!

Lily kirjoitti...

Dolce vita: Mä olin ihan kauhuissani kun puolet mun suosikeista oli kadonnut jonnekkin mutta sitten ilmeistyikin ja katosi taas..
Jei, tänks :)!

Moumou: Sopii ihmetelläkkin:D Se on katos se laiskuus kun ei jaksa oikolukea :) ja kiitos :)!

Sl: Kiitos :)!

Anonyymi kirjoitti...

söpis mekko :)

Anna-Maria K kirjoitti...

"Chanelisi" ovat suoiset!

Styledrop kirjoitti...

hei, itsekin olen ihastellut tuota H&M:n värikästä mekkoa, mutta sitten jotenkin petyin kun näin sen luonnossa kun ei ollutkaan niin vartalonmyötäinen. Päälläsi se kuitenkin näyttää hyvälle!

vippe kirjoitti...

Äh, tyhmä blogilista oli hukannut sut johonkin (pari muutakin) ja jouduin ihan ettimään :D

Mutta siis, ihana värikäs mekko, kesähelteitähän se ihan huutelee :)

Lotte K kirjoitti...

Aaaah ihania asuja tänne taas ilmestynyt! Itsekin olen ihaillut noita köyhän naisen Chaneleita.. :)

Lily kirjoitti...

Winda: Tänks :)

Jenny: Kiitos :)

Styledrop: Joo se on a-linjainen hieman. Itselläni on nyt vaan se ongelma kun pieni rintainen olen niin 36 oli liian suuri ylhäältä mutta tuo 34 kuvassa on taas melko lyhyt.. Mutta, kiitos :)

Vippe: Mulla oli myös kateissa sinä, Jenny, Dolce vita ja monet muut. Onneksi sinne ilmestyi se palauta vanhat suosikit nappula!

Lotte K: Voi kiitos :) Nuo ballerinat on aika näppärät asuun kuin asuun että kannattaa käydä poistamassa omat :)

Minde kirjoitti...

Fantsu mekko! Wau mikä löytö!