tiistai 4. maaliskuuta 2008

No nyt ne löytyi!

Ei siis mitään leggareita kummempaa mutta näitä olen etsinyt:



  • Leggarit Vero Moda
  • Nahkaiset ballerinat Buffalo London

Siitä lähtien kun näin alla olevan kuvan Sartorialistin blogissa niin olen halunnut juuri tällaiset leggarit. Aivan loistavat ballerinojen kanssa, jalat näyttävät aavistuksen pidemmiltä.


Muutenkin tytön asu on aivan ihana. Täytyykin hankkia jotakin luumun väristä suraavaksi (jonossa ovat jo nahkatakki, musta jakku, parka, kynähame..you name it..).

Noniin ne te kaikki viisitoista kesäiset jotka synnyitte tietokoneet sylissänne ja nauratte onnettomalle kollaasilleni niin voin kertoo että ihan kamala se minustakin on. Mutta, tänään vasta keksin miten tuollaiset käytännössä edes tehdään Paintissa joten olen aika ylpeä tästä raakileestani. Oppia ikä kaikki ja lupaan että ensi kerralla hion sen loppuun asti ;)

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka! Kuinka paljon nuo leggingsit kustansivat? :) Ihanat nuo sun ballerinatkin, mun täytyisi löytää mustat nahkaiset ballerinat kevääksi/kesäksi. Muita kenkiä en sitten oikein saisikaan ostaa ennen kuin ties koska.."nimim. alkuvuonna jo 4 paria kenkiä hamstrannut"

dolce kirjoitti...

Nuohan ovat vähän niinkuin hiihtarit, eikös niin? Näyttävät kyllä pirun hyviltä, voisin alkaa metsästämään tuollaisia :)

bea kirjoitti...

Tosi somat! Ehdottomasti paremman näköiset kuin sellaiset nilkkaan katkeavat, tuollaiset voisin kyllä hankkia itsellenikin kevääksi. Mokkaiset balleriinat löytyvät jo kaapista :)

Anonyymi kirjoitti...

kikakika, minäkin olen ihan surkea paintin kanssa, oikein hävettää kun sisko 13 vee vetelee minua paremmin.. ja minäkö muka käynyt kouluja?? Ihanat nuo leggarisi muuten :)

MouMou kirjoitti...

Se on ihan hieno kollaasi.;)

Sarianna kirjoitti...

Ovatpa söpöt nuo leggarisi! Tuollaiset voisi olla hauskat.

Ja ei tossa kollaasissa oo mitään vikaa, joten ole ylpeä vaan ;)

vippe kirjoitti...

no nyt mäkin haluan tollaset :D

Lily kirjoitti...

Nouvelle: Heips! Leggarit maksoi 9,95 euroa. Nitä oli muutamia eri värejä myös. Mustat ballerinat on ihan must, itse hankin ne vasta viime kesänä ja ihmettelen miten olen pärjännyt ennen sitä :)

Dolce vita: Juup ovat:) Vero Modasta löytyy ja varmaan kyllä muualtakin. Itse aijon metsästää nuo luumunväriset seuraavaksi.

Bea: Eiks ookkin:) Niin mun mielestä kans, ne nilkkaan katkeavat tekevät jaloista vähän pökkelöt ainakin itselläni.

Winda: Hehh joo mun pikkuveli on viljelee jotain "lol" "kvg" juttuja kun yritän kysyä neuvoja ja naureskelee kun kirjoitan ylös saavutuksiani.. ja kiitos:)!

Moumou: Hih kiitos ;)

Sarianna: Ne näyttää kivoilta juuri matalien kenkien kanssa, vähän erilaiset. Ja kiitos, kyllähän siitä kuvasta selvää saa :))

Vippe: Heh leggarimania iski siis;)

Helena kirjoitti...

Minäkin haluan tuollaiset legginsit. Kiitos vinkistä.

Lily kirjoitti...

Melina: eipä kestä :)!