tiistai 30. lokakuuta 2007

Haaste: Top neljä

Tehtävään minut haastoi Salla ja Dolce Vita! Tässä tulevat siis minun top neljäni!

Neljä työtä, joita olen elämäni aikana tehnyt:
1. Luistelukoulu valmentaja
2. Pr-hommia
3.Kultasepänliikkeen myyjä (timantit saavat tytöt sekaisin..)
4. Luottokorttiyhtiön asiakasneuvoja (jos voitte, välttäkää!!)
Neljä paikkaa, joissa olen elämäni aikana asunut:
1. Helsinki, Tapaninkylä
2. Helsinki, Katajanokka
3. Helsinki, Munkkiniemi
3. Helsinki, Etu-Töölö
Neljä TV-ohjelmaa, joita tykkään katsella juuri nyt:
1. Tuhkimotarina (juu näin on..)
2. Ugly Betty
3. Frendit
4. BB (ööh, no comments..)
Neljä paikkaa, jossa olen lomaillut:
1. Hong Kong
2. Pariisi
3. Nizza
4. Krakova
Neljä Internetsivua, joissa käyn päivittäin:
1. Blogilista
2. Gmail
3. Iltalehti
4. telkku.com
Neljä lempiruokaani:
1. Sushi (voi luoja miten onnekas olen kun parasystävä pitää omaa sushi-paikkaa..)
2. Katkaravut ihan missä ruuassa tahansa
3. Itsetehty pizza
4. lohimedaljonki pestolla
Missä haluaisin olla juuri nyt?
1. New York
2. Akateemisen 4.kerros
3. Kylvyssä missä on isoja kuplia
4. Hyvässä ravintolassa syömässä
Haastan edelleen...

2 kommenttia:

Milla kirjoitti...

Jiiiks, sushia maistoin viime viikolla ekan kerran (tiedän, noloa) ja oli se kyllä niin merellisen makuista että en kovin montaa haukkua syönyt...

Lily kirjoitti...

Milla: Pakko tunnustaa että kun itse maistoin sushia ensimmäisen kerran niin meinasi tulla ylös kaikki eilisetkin sapuskat. Kaiken lisäksi se oli isäni tekemää joten siihen päälle saatiin vielä hyvä perheriita aikaiseksi, minä syytän isää epäonnistuneesta myrkytysyrityksestä ja isä minua ruokansa haukkumisesta.. Sellasta.. :)

Ajanmyötä siitä on tullut suurinta herkkuani. Kannattaa ehkä opetella pelkillä kurkkurullilla alkuun ja totutella ajatukseen merilevästä suussa niin ei se kala tule heti "iholle" niinkuin sanotaan.