torstai 4. syyskuuta 2008

Helou!

Mä oon niin pahoillani etten ole kerennyt tänne edes ilmoittamaan minne olen kadonnut. En siis ole kadonut vaan äärimmäisen kiireinen. Aloitin maanantaina siellä mainostoimistossa ja nyt jo päivät venyy melkein kymmenen tuntisiksi ja siinä sivussa pitäisi yrittää pitää sekä parisuhde että ystävyyssuhteet kasassa.

Uudessa duunissa on ollut kyllä ihan super kivaa mutta pelkään pahoin että aika on jatkossa vielä enemmän kortilla kuin nyt. Yritän kuitenkin parhaani :)

Viime viikonloppuna oltiin taas rapujuhlissa ystävien mökillä. Hauskaa oli ja sunnuntai menikin sitten toipuessa kaikesta siitä hulinasta.

Alla vähän tunnelmia:



Maukka on mun kaveri :


Ihania rapuja:


Minä ja yksi parhaista ystävistäni joka omistaa Sushi Togon Uudenmaankadulla:


Harkitsen tässä vakavasti blogini laittamista salasanan taakse koska duunissa aletaan mahdollisesti tekemään yhteistyötä bloggareiden kanssa enkä haluaisi niiden tietävän siellä :D. No, se koskee kylläkin vain paljon lukijoita kerääviä blogeja että ei mulla hätää ole :D.

Ps. kerron myöhemmin siitä tullissa sekoilusta. Aivan käsittämätön juttu.. plus myöskin kuvia uusista nettiostoksistani.. Uups..

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oletko muuten suomenruotsalainen?

Anonyymi kirjoitti...

Minäkin olen tilannut Strawberry:n kautta tuotteita,mutta ainakin tilaamani tuotteet(=Dermalogican) olivat selkeästi kalliimpia kuin lookfantastic.com´in kautta
aiemmin tilatut. Tämä ihan vain tiedoksi. - Sulla on tosi kivat sivut.

äppelblom kirjoitti...

Jos laitat blogisi salasanan taakse niin sitten kyllä kerrot sen salasanan mulle!Hehe;)

Pitäis varmaan mennä kokeilemaan tota sushi togoa, kävelen siitä melko usein ohi ja aina mietin että tota pitäis kokeilla, äiti myös mutta aina päädytään zen sushiin.

Anonyymi kirjoitti...

hei wau!! mitä teet mainostoimistossa? ja miten olet saanut paikan? itsekin haluaisin alalle töihin!

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä hirmusti uuteen työhön ja koita jaksaa hektisellä alalla!Muista rentoutuakin, ettet oo jo jouluna burnoutissa!!Toivottavasti ehdit kuitenkin vielä bloggailla sillä blogiasi on todella mukava lukea!

Tessa kirjoitti...

No hyvä kun on ollut uudessa työssä kivaa,
mut jos laitat salasanalliseksi, niin täällä huitoo kättään yksi joka ehdottomasti haluaisi sen salasanan :).

Lily kirjoitti...

Jessi: En ole mutta mies on, siitä sieltä saattaa tulla vähän vaikutteita :D

Anonyymi: Hei hyvä tietää, käynkin katsomassa nuo sivut! ja kiitos :)

Äppelblom: Ihan ehdottomasti :)
Menkää ihmeessä, siellä on tosi hyvä ruoka! Sushi Togo on auki 11-14.30, kerro terkkuja jos menet:)!

Kella: Olen Office Manager, kuulostaa hienommalta mitä on mutta ala on hauska ja elävä:) Huolehdin siis kaikesta käytännön asioista toimistolla ja olen toimitusjohtajan "oikea käsi".
Päädyin sinne vähän vahingossa eli puoli väkisin :). Kannattaa ehdottomasti olla aktiivinen, toimistot kasvaa kokoajan ja melkein kaikki tarvitsee uusia työntekijöitä.
Mitä hommia haluaisit tehdä?

Nevaeh: Kiiitos kovasti tsempistä:)! Yritän olla jouluna elossa vielä:D. Yritän kyllä bloggailla parhaani mukaan, en missään nimessä halua lopettaa tätä!

Tessa: Saat sen ehdottomasti :)! Pitää vähän tarkkailla tilannetta tämän projektin suhteen ;)

Anna-Maria K kirjoitti...

Juu, ja mulle salasanaa myös!!! Tää olis pahoillaan kun ei ole ehtinyt lukemaan jutskiasi enempiä, kamalaa ollut, huijui...Kiirettä ja vaikka mitä! Saatanpa tulla lauantaina sinnepäin, laittelen vaiks txt jos tulen, jollei sul kovasti paljon suunitelmia niin sitähän vois käydä vaikkas lasillisella(...tai kuudella)?

Lily kirjoitti...

Jenny: Tiedän tunteen, mä en oo myöskään kerennyt päivittämään sun kuulumisia :) Menin tänään 9.00 töihin ja tulin kotiin 20.30..Järkyttävää..
Mutta joo lauantaina, ehdottomasti! Mulla on muistaakseni illalla menoa mutta ainakin alkuillasta/iltapäivästä saattaisi sopia, laita viestiä jos oot tulossa :)!